יום חמישי, 14 באפריל 2011

אם הזין לא עומד

בין מחלות רבות, כי גברים השביתה, אחד הוא מאוד מיוחד כי זה פוגע לא רק את הגוף אלא את הנפש. אמנם יש הרבה מחלות הרבה יותר מסוכן אחרים, חלקם אפילו תפקוד קטלני, זיקפה הוא עניין עדין כי זה משפיע על החיים האינטימיים של אדם.

תפקוד לקוי של זיקפה כולל הפרעות מיניות מרובות, אבל לרוב זה נחשב חוסר יכולת מתמשך לקבל זקפה או לשמור אותו על כמות מספקת של זמן. תפקוד לקוי של זיקפה הוא מכונה לעתים קרובות חוסר האונים כי זה לא מדויק, כי חוסר האונים כוללת תסמינים אחרים, כמו היעדר תשוקה מינית או קושי בשפיכה.

בבעיות זיקפה עשויות לכלול היעדר מוחלט וקבוע של זיקפה, או להיות מצב זמני בלבד. הסיבות לבעיות זיקפה הן רבות, ולכן אין טיפול אוניברסלי שמסייע בכל המקרים. למשל, עבור גברים מבוגרים זיקפה יכולות להיות מקורות פיזית (מחלות, פציעות, וכו ') בנוסף לאלה פסיכולוגית סרטוני סקס לצפייה חינם אונליין.

החדשות הטובות הן כי בכל גיל, אין אונות ניתנת לטיפול, ולעיתים קרובות ניתן להשיג התאוששות מלאה של הכוחות המיניים של אחד. זה גם מעודד כי יותר גברים, שעברו זיקפה בזמן כלשהו בחייהם, מודה נוכחות של הבעיה לנקוט בגישה פרואקטיבית כדי לגלות את הגורמים וטיפול בהם.

וזה גם חדשות טובות, כי ישנן דרכים רבות לטיפול בבעיות זיקפה, כולל פסיכותרפיה, תרופות, מכשירי ואקום הניתוח.

מצד שני, גם את הטיפול הטוב ביותר לא יכול להוות תחליף למניעה פורנו ישראלי חינמי. יש ידועים גורמים המגבירים את הסיכון לבעיות זיקפה - טבק, אלכוהול, מתח, חוסר שינה ופעילות גופנית, חרדה ודיכאון, השמטה של בדיקות תקופתיות מניעתי, וכו 'אז גם אם אתה נותן אמון, כי מדע הרפואה המודרני יכול לעזור לך עם זיקפה, לעשות את המיטב כדי למנוע את זה עכשיו, במקום לטפל בו מאוחר יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה